Information FAQ
Vi har samlet de spørgsmål, vi ofte hører. Tjek, om du finder svar på det, du er i tvivl om.
FAQ
Der er Ladywalk næste gang mandag den 26. maj 2025.
Startstederne åbner kl. 15:30 og starten går kl. 18:00.
Seneste tidspunkt i mål er kl. 21:30.
Tilmeld dig senest den 29. april til kr. 185. Tilmelding på dagen koster kr. 235.
Det koster kr. 185 at deltage i Ladywalk, hvis du tilmelder sig inden den 28. april 2025.
Pris ved tilmelding på selve dagen er kr. 235
For at få en T-shirt og goodiebag skal du købe en billet. Dette gælder uanset alder.
Information i forbindelse med EAN-betaling (kun relevant for offentlige myndigheder): Ladywalks CVR-nummer er 33933681.
Vi udsender en bekræftelse og faktura for din betaling. Betaler du med betalingskort, vil indbetalingen også fremgå af din kontooversigt. Du skal medbringe din bekræftelse enten på papir eller mobil.
Modtager du ikke din bekræftelse på mail, kan den være endt i dit spamfilter.
Ladywalk har 15 startsteder fordelt rundt i Danmark:
- Agger
- Frederikshavn
- Hillerød
- Jels
- København
- Nakskov
- Odense
- Rønne
- Samsø
- Skælskør
- Svendborg
- Sønderborg
- Tarm
- Aalborg
- Aarhus
Læs mere om de enkelte startsteder under menupunktet Startsteder
Se her, hvordan du tilmelder dig – Hvis har været med til Ladywalk før, har du en konto og skal logge dig på, før du starter din tilmelding. Læs mere her
Enkeltperson og grupper – Op til 10 personer
Som enkeltperson eller små grupper på maks. 10 personer, tilmelder i jer via. tilmeldingen i toppen af hjemmesiden. Se en guide for tilmelding for 1-10 personer
Hold fra 11 personer
Hold fra 11 personer og op, kan tilmelde sig enten som hold eller superhold.
Hold
Som hold, er det kontaktpersonen/holdlederen, der gennem sin konto tilmelder hele holdet. Se en vejleding her
Ønsker du at tilmelde flere, logger du på ”Min konto” herefter tilmelder du flere deltagere. Vi sørger for, at dine tilmeldinger bliver samlet til en.
Superhold
Ønsker I at tilmelde jer som superhold, går hver enkelt deltager ind og tilmelder sig på et unik link. Her kan I hver især udfylde jeres oplysninger om T-shirt m.m. og dermed give holdlederen/kontaktpersonen mindre arbejde.
I kan tilmelde et superhold ved at kontakte vores kontor på 2910 6572 eller skrive på info@ladywalk.dk
Superhold med deltagerbetaling
Det er muligt at oprette et superhold, hvor deltageren selv betaler. Holdleder/kontaktperson af superholdet modtager et link, som sendes rundt til holdet, således at deltagerne selv kan melde sig til. Deltagerne modtager efter deres tilmelding et link til betaling. Betaling er mulig med kort og Mobilepay.
Kan du tilmelde mindst 11 deltagere, er I et hold. Du kan se, her, hvordan du gør
I kan tilmelde jer som både et almindeligt hold eller et superhold.
Med et superhold kan hver enkelt deltager tilmelde sig online samt udfylde sine oplysninger om T-shirt m.m. Dette gør arbejdet for holdlederen nemmere.
Ønsker I at tilmelde jer som et superhold eller høre mere om hvad et SUPER hold er, kontakter i vores kontor på 29106572 eller info@ladywalk.dk
I skal have en holdleder/kontaktperson. Det er typisk den person, der tilmelder holdet. De tre største hold på hvert startsted modtager en pokal.
Der er en holderindring og et holddiplom til alle hold, der er tilmeldt senest den 28. april 2025.
Har du brug for en tilmeldingsliste til at hænge op på opslagstavlen, hvor dit hold kan skrive sig på, så finder du den her, lige til at printe ud.
Kan I samle et hold på mindst 25 personer, tilbyder vi jer, at I kan tilmelde jer som et superhold. For at oprette et superhold skal du blot ringe til Ladywalk’s kontor på tlf. 29 10 65 72.
I skal have en administrator for holdet. Administratoren får til sendt et unik tilmeldingslink på mail. Linket sendes ud til alle de kvinder, der skal inviteres med på holdet.
Herefter har alle, der har modtaget tilmeldingslinket, mulighed for at gå ind og melde sig på jeres superhold.
Efter tilmeldingsfristen den 28. april 2025 sender vi en oversigt til dig som administrator.
Læs en vejledning om superhold med samlet betaling her
Vejledning til superhold med egen betaling her
Ja, du får en bekræftelse på din tilmelding.
Hvis du ikke har modtaget mailen, kan du finde din ordre under ”Min konto” Vær opmærksom på, at adgangen til “Min konto” lukker samtidig med onlinetilmeldingen.
Når du tilmelder dig på Ladywalk.dk – Tilmelding, bliver du bedt om at oprette en bruger – du indtaster dit brugernavn – fx mailadressen og et kodeord. Du er først tilmeldt Ladywalk, når du har modtaget din bekræftelse. Modtager du ikke mailen inden for kort tid, kan du evt. kontrollere, om mailen er gået i din spammappe.
Udskriv din bekræftelse på tilmeldingen, da du skal bruge den som dokumentation på dagen.
Vi udsender ikke bekræftelse på registreret betaling. Betaler du med betalingskort, vil din indbetaling fremgå af din kontooversigt.
Ønsker du at tilmelde flere, logger du på ”Min konto” herefter tilmelder du flere deltagere. Vi sørger for, at dine tilmeldinger bliver samlet til en.
Læs mere her
Efter sidste tilmeldingsfrist er det ikke længere muligt at eftertilmelde flere deltagere på sit hold.
Du kan ændre din bestilling af T-shirts – det gør du ved at logge på ”Min konto” – vælg ”skift T-shirt” . Foretag ændringen. Du kan også ændre startsted. Bemærk, at du kun kan ændre antal deltagere i opadgående retning – du kan altså ikke framelde deltagere. Bemærk også, at du kun kan tilgå din konto og ændre frem til sidste tilmeldingsdato. |
Når du køber en billet til Ladywalk får du en T-shirt og en goodiebag. Du får en stor oplevelse og støtter en god sag.
Herudover har du mulighed for stempling i diverse trimbøger, herunder sportsstempel og EVG.
Din tilmelding er bindende, og vi betaler ikke penge tilbage, selvom du bliver forhindret i at gå Ladywalk. Vi gør opmærksom på, at i henhold til “Lov om visse forbrugeraftaler” § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Bliver du forhindret i at deltage, er du meget velkommen til at overdrage din tilmelding til en anden.
Hvis du afmelder deltagere på en holdtilmelding, får du heller ikke pengene tilbage.
Du kan se vores handelsbetingelser mm her
Ønsker du firmalogo eller andet tryk på jeres T-shirts, skal du henvende dig hos SIMONSENplus på ks@simonsenplus.dk SENEST den 29. april 2024 med logo gemt som PDF og med holdets kundenummer og startsted.
Ved eventuelle spørgsmål i forbindelse med tryk på T-shirten kontakt SIMONSENplus på Tlf.: 51 50 25 66 eller på email: ks@simonsenplus.dk
Priser for tryk på T-shirt.
1 farvet tryk | v/ 1-100 stk. | pr. stk. | kr. 30,00 |
v/ 101-300 stk. | pr. stk. | kr. 27,50 | |
v/ 301-500 stk. | pr. stk. | kr. 23,75 | |
2 til 4 farvet tryk | v/ 1-100 stk. | pr. stk. | kr. 48,75 |
v/ 101-300 stk. | pr. stk. | kr. 43,75 | |
v/ 301-500 stk. | pr. stk. | kr. 40,00 | |
Opstart | pr. farve | kr. 343,75 |
Ovennævnte priser er inklusive moms.
Vi fremsender ikke startnumre til Ladywalk. Det eneste nummer, du skal bruge, er det kundenummer, der står på din faktura. Det er det nummer, du skal vise til startstedet for at få udleveret din T-shirt og goodiebag.
På alle startsteder er ruterne 3 km, 7 km eller 12 km.
Du bestemmer selv på dagen for Ladywalk, hvor og hvor langt du vil gå – du skal ikke oplyse det på forhånd.
Ladywalk har tre ruter på 3 km, 7 km og 12 km, alle distancer slutter samme sted, som de starter.
Der er i princippet ikke noget i vejen for at have en velopdragen hund med i snor.
MEN: er du sikker på, at din hund kan klare trængslen og de mange dameben, den skal færdes iblandt??
Du kan læse mere om toiletforhold under de enkelte startsteder.
T-shirten får ny farve hvert år! Farven for 2022 var petroleums blå med med et mintgrønt ærme. Herunder kan du se hvilke farver, der har været igennem alle årene.
Farverne har været:
- 2024 Sort
- 2023 Flere farver
- 2022: Petroleum
- 2021: Syrén
- 2019: Grøn
- 2018: Rustrød
- 2017: Blommefarvet
- 2016: Pink
- 2015: Midnatsblå
- 2014: Orange
- 2013: Lilla
- 2012: Brun
- 2011: Turkis
- 2010: Rød
- 2009: Mintgrøn
- 2008: Sort
- 2007: Shocking pink
- 2006: Sølvgrå
- 2005: Klar blå
- 2004: Beige
- 2003: Lilla
- 2002: Orange
- 2001: Rød
Du kan få udleveret T-shirts/goodiebag, når startstedet åbner. HUSK at medbringe din/holdets faktura på tilmeldingen. T-shirt og goodiebag udleveres kun på dagen og eftersendes ikke.
De ting, som holdene skal have, er pakket på forhånd, så holdlederen får udleveret alle holdets T-shirts og goodibags samlet. De enkelte holddeltagere skal derfor ikke hente deres T-shirt/goodiebag enkeltvis, men skal have dem hos holdlederen.
Et hold består af mindst 11 personer. Hvis I er en gruppe på fx syv personer, kan en person godt melde alle syv til på én gang i sit navn, men I skal hente jeres goodiebags og T-shirts ved udleveringsskranken for enkeltpersoner, ikke ved holdudleveringen.