4.002 deltagere i Tarm i 2018

4.002 deltagere i Tarm i 2018

Vi ses den 27. maj 2019

4.002 deltagere i Tarm i 2018

4.002 deltagere i Tarm i 2018

Vi ses den 27. maj 2019

DATO

Den 27. maj 2019
Kl. 18.30

Pris

Kr. 140,-

STED

Apoteker Rasmussens Plads, Tarm

DISTANCE

7 eller 12 km

Ladywalk Tarm

Tak til alle 4.002 deltagere i Tarm.

Et solskinsrigt vejr over Skjern Enge, bød rekord mange Ladywalk deltagere velkommen i Tarm. 
I løbet af eftermiddagen ankom store og små grupper af kvinder, der samlede sig rundt om i området, hvor de hyggede sig og ventede på starten.

Kl. 18 blev åbningstalen holdt og herefter bestod opvarmningen, i år, af Ladywalk sagen.
Skjern Garden spillede op kl. 18.30, og gik forrest ud på ruten, efterfulgt af de mange kvinder.
Der var til i år blevet lavet en ny bro over Tarm Bybæk, og den blev bestemt indviet med manér af de 8004 fødder.

Da kvinderne kom i mål, havde de mulighed for at besøge de mange boder i hovedgaden, hvor der var lidt godt til smagsløgene og fra scenen lød musikken udover pladsen.

Tak til alle jer, der deltog i Ladywalk 2018 og derfor er med til at støtte Hjerteforeningen og Endometriose Foreningen. 

Vi håber at se jer igen, mandag den 27. maj 2019

 

 

Det får du med i prisen...

  • T-shirt i din størrelse
  • Rygpose med indhold
  • En dejlig aften med god stemning
  • Støtter et godt formål
  • God motion
Rutebeskrivelse Praktisk info Toiletter Parkering Mad og drikkevarer Galleri
Rutebeskrivelse

Rutekort

Rutebeskrivelse

Vores to ruter på henholdsvis 7 og 12 km., leder os ud i det åbne og naturskønne landskab ved Skjern Enge. De første og de sidste 2 km. er fælles for begge ruter. Hvis du vælger ruten på 12 km. kommer du ud i nærheden af Lønborg Kirke. Der er opsat en enkelt toiletvogn undervejs, ligesom der er en 2 væskedepoter for 12 km ruten og 1 væskedepot for 7 km ruten undervejs.

I 2018 har Ringkøbing-Skjern kommune sørget for at der en helt ny bro ved grødepladsen.

Du vil på begge ruter komme til at gå langs Skjern Å, der er Danmarks vandrigeste å. Her er ingen forstyrrende elementer, kun den rene natur så langt øjet rækker – og måske et par overraskelser undervejs.

På begge ruter er det muligt at have barnevogn eller lignende med.

Mærk følelsen af et kæmpe fællesskab når så mange kvinder danner en kilometerlang slange gennem landskabet i NATURENS RIGE.

Vi ser frem til at byde jer velkommen i NATURENS RIGE.

Se ruten her: www.rksk.dk/kortladywalk

Praktisk info

Praktisk info

Adresse:
Apoteker Rasmussens Plads
Ved Sundhedshus Tarm 
6880 Tarm

Transport til startstedet:
Der er mulighed for at rejse med offentlig transport til Tarm, startstedet ligger ca. 350 meter fra stationen. Hvis man kører i bil, er der mulighed for at parkere rundt i byen tæt på startstedet. Vi vil opfordre til, at du fylder bilen med din nabo, din kollega, din mor og svigermor, din datter eller andre som kunne trænge til at blive forkælet med en dejlig gåtur i den VESTJYSKE NATUR.

Parkering:
Der er mulighed for at parkere rundt i byen tæt på startstedet. Der er skilte til p-pladserne ellers se kortet her.

Startstedet:
Du kan nemt finde start-og målområdet, som er lige foran Ringkøbing Landbobank, ud for vejen til Apoteker Rasmussens Plads, i forbindelse med Sundhedshuset i Tarm.

Forplejning:
Der vil igen være mulighed for at forudbestille mad inden arrangementet. Klik her for at se hvad du kan forudbestille. Der vil også være mulighed for at købe mad og drikkevarer i byen på selve aftenen.

Udlevering af T-shirt og rygpose:
Du får udleveret din T-shirt og rygpose på startstedet. Husk at medbringe de oplysninger du får fra Ladywalk, når du tilmelder dig.

Tilmeldte Holdudlevering- hold (fra 11 pers. og opefter).
Sker på pladsen mellem Apoteker Rasmussens plads og Sundhedshus Tarm indgang A. Hold øje med de informationer, som er på stedet for at synliggøre, hvor holdkaptajnen skal henvende sig for at få udleveret holdets kasse med T-shirts og rygposer.
Husk de oplysninger fra Ladywalk, som holdkaptajnen får ved tilmelding.

Forud tilmeldte – udlevering til enkeltpersoner og grupper under 11 personer.
Sker inde i Sundhedshuset i forgangen. Hold øje med de informationer der er på stedet for at synliggøre, hvor forudtilmeldte enkeltpersoner og grupper under 11 personer skal henvende sig for at få udleveret deres T-shirt og rygpose.
Husk at medbringe de oplysninger du har modtaget fra Ladywalk ved tilmelding..

Eftertilmelding:
Sker på dagen inde i Sundhedshuset fra indgang B, eftertilmelding på dagen koster 175 kr. Vi modtager MobilePay, se skilt med nr. ved standen.

Program: Program for 2019 vil blive offentliggjort i foråret 2019.  

Årets åbningstaler:
Årets åbningstaler vil blive offentliggjort i foråret 2019.

Toiletter:
Der vil være mulighed for at benytte de indendørs faciliteter i forhold til omklædning og toiletter. Der er stillet toiletvogn op ude foran Sundhedshus Tarm. 

Væske på ruten:
Der vil være et væskedepot på både 7 km og 12 km ruten.

Tilskuere:
Du må gerne tage din mand eller andre, der bare har lyst til at se, hvordan det ser ud, når ca. 3500 kvinder går i samlet flok ud på ruten.

Toiletter

Toiletternes placering

Parkering

Parkering

Der er mulighed for at parkere rundt i byen tæt på startstedet. Der er skilte til p-pladserne ellers tryk herunder for at se kortet.

Kommer i kørende i bus til Tarm?
Vi er knap 4.000 deltagere i Ladywalk i Tarm, det betyder, at der er mange biler/busser, som skal have en p-plads. Vi henstiller derfor til, at alle busser afleverer deltagerne på P-Pladsen bagved Bechs Hotel med indkørsel fra Baunbækvej, herefter kan bussen parkeres ved Skovvej 25 ved Tarm Idrætscenter.

I Tarm Idrætscenter er det muligt for chaufføren at få en kop kaffe i ventetiden.

Se kortet her
Mad og drikkevarer

Mad og drikkevarer

Der vil igen i 2019, være mulighed for at forudbestille mad inden arrangementet. 
Bestilling bliver åbnet i foråret 2019. 

Der vil desuden også være mulighed for at købe mad og drikkevarer i byen på selve aftenen.

Galleri

Se billeder fra Ladywalk

Se her

Kontakt den lokale arrangør

Har du spørgsmål angående startstedet i Tarm er du velkommen til at kontakte den lokale arrangør.

Kontaktoplysninger

  • Navn: Sundhedscenter Vest
  • Telefon: 99 74 19 12

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker luk, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem. Læs mere

Luk