Kontorassistent til Ladywalk

Hos Ladywalk søger vi en kontorassistent 15-20 timer i ugen, til ansættelse snarest muligt.

På vores kontor i Århus søger vi en fleksibel medarbejder, der kommer til at indgå i teamet omkring Ladywalk - Danmarks største motionsevent for kvinder, der lige nu består af en bestyrelse samt en eventkoordinator.

Til dagligt vil du sidde på kontor med vores eventkoordinator og vil være den første kontakt mellem deltagerne og Ladywalk.

Dine primære arbejdsopgaver:   

  • Daglig kontakt med vores deltagere
  • Korrekturlæsning
  • Referatskrivning
  • Mindre økonomiske opgaver
  • Besvarelse af telefon og mail
  • Diverse ad hoc opgaver

Dine kvalifikationer:

  • Du er struktureret, serviceminded og udadvendt
  • Kan holde bolden i luften, på trods af mange afbrydelser
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Er rutineret IT bruger, gerne superbruger
  • Skriver og taler flydende dansk

Vi vil meget gerne høre fra dig, hvis du er interesseret.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at sende en e-mail til info@ladywalk.dk

Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende gennemgår indkomne ansøgninger.
Ansøgninger bedes sendes til info@ladywalk.dk 

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker luk, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem. Læs mere

Luk