Vi har samlet de spørgsmål, vi ofte hører. Tjek, om du finder svar på det, du er i tvivl om.

Ja Ladywalk afholdes i 2021

Ladywalk tror på glæden og sundheden ved at gå sammen med andre. Derfor synes vi, at det er vigtigt at afholde arrangementet i 2021.
Naturligvis gennemfører vi i henhold til de enhver tid gældende restriktioner og anbefalinger, og derfor bliver Ladywalk anderledes end tidligere år.

Følg med på Facebook, Instagram eller vores hjemmeside, hvor vi løbende informerer om, hvordan Ladywalk bliver afholdt i de forskellige startbyer.

Du får selvfølgelig under alle omstændigheder en flot T-shirt og en masse lækre overraskelser.

Der vil også være lodtrækning om skønne præmier, som der plejer.

Sidst og ikke mindst er du med til at støtte Hjerteforeningens og Psykiatrifondens store arbejde.

Ladywalk har 14 startsteder fordelt rundt i Danmark:

Læs mere om de enkelte startsteder under menupunktet Startsteder

Du bestiller afhentningstidspunkt via din oprindelige bekræftelse

Find din kvittering i din indbakke

Du angiver, hvilken tid du ønsker via linket under "Tilføj flere deltagere" på din bekræftelse.

Du kan se hvordan her

Det koster kr. 150 at deltage i Ladywalk, hvis du tilmelder sig inden den 3. maj 2021.

For at få en T-shirt og overraskelser skal du købe en billet. Dette gælder uanset alder.

Information i forbindelse med EAN-betaling (kun relevant for offentlige myndigheder): Ladywalks CVR-nummer er 33933681.

Vi udsender ikke bekræftelse for din betaling. Betaler du med betalingskort, vil indbetalingen fremgå af din kontooversigt. Du vil få en bekræftelse på, at du er tilmeldt, som du skal medbringe til Ladywalk på print eller SMS.
Modtager du ikke din bekræftelse på mail, kan den være endt i dit spam filter.

Se her, hvordan du tilmelder dig

Enkeltperson og grupper - Op til 10 personer

Som enkeltperson eller små grupper på maks. 10 personer, tilmelder i jer via. tilmeldingen i toppen af hjemmesiden. Se en guide for tilmelding for 1-10 personer

Hold fra 11 personer

Hold fra 11 personer og op, kan tilmelde sig enten som hold eller SUPER hold. 

Hold
Som hold er det kontaktpersonen/holdlederen der gennem tilmeldingsblanketten øverst i højre hjørne tilmelder hele holdet. Se en vejleding her 

SUPER hold

Ønsker i at tilmelde jer som SUPER hold, går hver enkelt deltager ind og tilmelder sig på jeres unikke link. Her kan i altså hver især udfylde jeres oplysninger om T-shirt m.m. og dermed give holdlederen/kontaktpersonen lidt mindre arbejde. 
I kan tilmelde et SUPER hold ved at kontakte vores kontor på 29106572 eller info@ladywalk.dk 

SUPER hold med deltagerbetaling -NYHED

Som noget nyt i år er det muligt at oprette et superhold, hvor deltagerne selv betaler. Holdleder/kontaktperson af superholdet modtager fortsat et link, hvor det er muligt at se, hvem der er tilmeldt på holdet. Derudover modtager holdlederen/kontaktpersonen et link, som sendes rundt til holdet, således at deltagerne selv kan melde sig til. Deltagerne modtager efter deres tilmelding et link til betaling. Betaling er mulig med kort og Mobilepay.  

I forbindelse med online tilmelding, er det muligt at betale med følgende:

Er du i tvivl om, hvilken størrelse T-shirt du skal vælge? Her under kan du se et måleskema for årets T-shirt, så du er sikker på, at du får den størrelse, der passer dig.

 

 

Hent målskemaet her

Kan du tilmelde mindst 11 deltagere, er I et hold.

I kan tilmelde jer som både et almindeligt hold eller et SUPER hold. 

Med et SUPER hold kan hver enkelt deltager tilmelde sig online samt udfylde sine oplysninger, om T-shirt m.m. Dette gør arbejdet for holdlederen lidt nemmere.  

Ønsker i at tilmelde jer som et SUPER hold eller høre mere om hvad et SUPER hold er, kontakter i vores kontor på 29106572 eller info@ladywalk.dk  

I skal have en holdleder/kontaktperson. Det er typisk den person, der tilmelder holdet. De tre største hold på hvert startsted modtager en pokal.

Der er en holderindring og et holddiplom til alle hold, der er tilmeldt senest den 3. maj 2021.

Har du brug for en tilmeldingsliste til at hænge op på opslagstavlen, hvor dit hold kan skrive sig på, så finder du den her, lige til at printe ud.

Kan du samle et hold på mindst 25 personer, tilbyder vi jer, at I kan tilmelde jer som et superhold. For at oprette et Superhold skal du blot ringe til Ladywalk’s kontor på tlf. 29 10 65 72.

Du eller en anden skal være administrator for holdet. Er det dig, får du sendt to links på mail. Ét administrator-link til at administrere holdet og ét tilmeldingslink, som du kan sende ud til alle de kvinder, som du vil invitere med på holdet.

Herefter har alle, der har modtaget tilmeldingslinket, mulighed for at gå ind og melde sig på jeres Superhold.

Efter tilmeldingsfristen den 3. maj 2021, sender vi en e-mail til dig som administrator, der fortæller, at du nu skal godkende og betale for dit Superhold. Når betalingen er gennemført vil alle, der er tilmeldt jeres Superhold automatisk modtaget en tilmelding på deres e-mail - let og enkelt.

Læs en vejledning om Superhold her.

Superhold med deltagerbetaling - NYHED

Som noget nyt i år er det muligt at oprette et superhold, hvor deltagerne selv betaler.

Holdleder/kontaktperson af superholdet modtager fortsat et link, hvor det er muligt at se, hvem der er tilmeldt på holdet. Derudover modtager holdlederen/kontaktpersonen et link, som sendes rundt til holdet, således at deltagerne selv kan melde sig til. Deltagerne modtager efter deres tilmelding et link til betaling.

Betaling er mulig med kort og Mobilepay.  

Ønsker i at tilmelde jer som et SUPER hold eller høre mere om hvad et SUPER hold er, kontakter i vores kontor på 29106572 eller send en mail - KLIK HER

Ja, du får en bekræftelse på din tilmelding.

Når du tilmelder dig på nettet, bliver du bedt om at opgive din e-mailadresse. Hvis den opgivne e-mailadresse er korrekt, får du herefter en bekræftelse på din tilmelding på mail. Du er først tilmeldt Ladywalk, når du har modtaget din bekræftelse. Modtager du ikke mailen inden for kort tid, kan du evt. kontrollere, om mailen er gået i din spammappe.
Har du ikke modtaget den inden for et par timer, er du velkommen til at kontakte Ladywalks kontor.

Udskriv din bekræftelse på tilmeldingen, da du skal bruge den som dokumentation på dagen.

Du kan også vælge at få tilsendt din bekræftelse på SMS til det telefonnummer, du har oplyst i tilmeldingen. Du skal blot afkrydse feltet ”Modtag sms”. Dog er det kun muligt at modtage en SMS, hvis telefonnummeret er tilknyttet en mobiltelefon.

Du kan bruge SMS bekræftelsen som dokumentation for, at du er tilmeldt, hvis du gerne vil undgå at printe.

Vi udsender ikke bekræftelse på registreret betaling. Betaler du med betalingskort, vil din indbetaling fremgå af din kontooversigt.

Du kan ændre i din tilmelding, hvis du skal melde flere deltagere til din tilmelding, ændre T-shirts eller andet.
På den e-mail, du får som bekræftelse, når du tilmelder dig, er der et link, som fører dig til en side, hvor du kan tilføje flere til din tilmelding. 

Bemærk dog, at du kun kan ændre antal deltagere i opadgående retning - du kan altså ikke framelde deltagere.

 

Når du køber en billet til Ladywalk får du en T-shirt og overraskelser. Du får en stor oplevelse og støtter en god sag.

Herudover har du mulighed for stempling i diverse trimbøger, herunder sportsstempel og EVG.

Din tilmelding er bindende, og vi betaler ikke tilmeldingsgebyr tilbage, selvom du bliver forhindret i at gå Ladywalk. Vi gør opmærksom på, at i henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler" § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Men bliver du forhindret i at deltage, er du meget velkommen til at overdrage dit startnummer til en veninde.

Hvis du afmelder deltagere på en holdtilmelding, får du heller ikke tilmeldingsgebyret tilbage.

Ønsker du firmalogo eller andet tryk på jeres T-shirts, skal du henvende dig hos SIMONSENplus på ks@simonsenplus.dk SENEST den 3. maj 2021 med logo gemt som PDF og med holdets tilmeldingsnummer og startsted.

Ved eventuelle spørgsmål i forbindelse med tryk på T-shirten kontakt SIMONSENplus på Tlf.: 51 50 25 66 eller på email: ks@simonsenplus.dk

Priser for tryk på T-shirt.

1 farvet tryk

v/ 1-100 stk.

pr. stk.

kr. 24,00

             

v/ 101-300 stk.

pr. stk.

kr. 22,00

              

v/ 301-500 stk.

pr. stk.

kr. 19,00

2 til 4 farvet tryk     

v/ 1-100 stk.

pr. stk.

kr. 39,00

                          

v/ 101-300 stk.

pr. stk.

kr. 35,00

                           

v/ 301-500 stk.

pr. stk.

kr. 32,00

Opstart

                   

pr. farve   

kr. 275,00  

Ovennævnte priser er ekskl. moms.

Vi fremsender ikke startnumre til Ladywalk. Det eneste nummer, du skal bruge, er det tilmeldingsnummer, der står på din bekræftelse på tilmeldingen. Det er det nummer, du skal vise til startstedet for at få udleveret din T-shirt og overraskelser.

På alle startsteder er ruterne 7 km eller 12 km.

Du bestemmer selv på dagen for Ladywalk, hvor og hvor langt du vil gå - du skal ikke oplyse det på forhånd.

Ladywalk har en 2 ruter på 7 og 12 km, begge distancer slutter samme sted, som de starter.

Det er i 2021 også muligt at gå sin egen Ladywalk rute. 

Der er i princippet ikke noget i vejen for at have en velopdragen hund med i snor.

MEN: er du sikker på, at din hund kan klare trængslen og de mange dameben, den skal færdes iblandt??

Du kan læse mere om toiletforhold under de enkelte startstederne. 

T-shirt 2021

T-shirten er i Oeko-Tex bomuld.

T-shirten fra 2020 - får et flot tryk på med 2021.

 

      

 

 

T-shirten får ny farve hvert år! Farven for 2018 var eksempelvis en rustrød med dybhavsblå tryk. Herunder kan du se hvilke farver, der har været igennem alle årene.

Farverne har været:

  • 2019: Grøn
  • 2018: Rustrød
  • 2017: Blommefarvet
  • 2016: Pink
  • 2015: Midnatsblå
  • 2014: Orange
  • 2013: Lilla
  • 2012: Brun
  • 2011: Turkis
  • 2010: Rød
  • 2009: Mintgrøn
  • 2008: Sort
  • 2007: Shocking pink
  • 2006: Sølvgrå
  • 2005: Klar blå
  • 2004: Beige
  • 2003: Lilla
  • 2002: Orange
  • 2001: Rød

Collect and walk.

Du kan få udleveret din T-shirts og overraskelser mellem kl. 10 og 18 både søndag den 30. maj og mandag den 31. maj. I Rønne og på Samsø kun mandag den 31. maj.

I forbindelse med din tilmelding angiver du i hvilket tidsrum, at du ønsker at hente i. På den måde sikrer vi, at der ikke kommer for mange på samme tidspunkt. 

Hvis din tilmelding er overført fra 2020, følger du linket under "Tilføj flere deltagere", så kommer du til din tilmelding, hvor du kan angive tidspunkt.

HUSK at medbringe din/holdets bekræftelse på tilmelding med tilmeldingsnummeret på - enten på print eller SMS!

De ting, som holdene skal have, er pakket på forhånd, så holdlederen får udleveret alle holdets T-shirts og overraskelser. De enkelte holddeltagere skal derfor ikke hente deres T-shirt og overraskelser enkeltvis, men skal have dem hos holdlederen.

Et hold består af mindst 11 personer. Hvis I er en gruppe på fx 7 personer, kan 1 person godt melde alle 7 til på én gang i sit navn, men I skal hente jeres overraskelser og T-shirts ved udleveringsskranken for enkeltpersoner, ikke ved holdudleveringen.

Næste Ladywalk

Søndag den 30. og mandag den 31. maj 2021