Vi har samlet de spørgsmål, vi ofte hører. Tjek, om du finder svar på det, du er i tvivl om.

Der er Ladywalk næste gang mandag den 28. maj 2018 kl. 18.30.

Ladywalk har 13 startsteder fordelt rundt i Danmark:

Læs mere om de enkelte startsteder under menupunktet Startsteder

Det koster 140 kr. at deltage i Ladywalk, når du tilmelder dig senest mandag den
30. april 2018.

Efter den 30. april kan du kun tilmelde dig på dagen - den 28. maj - hvor det koster 175 kr. at deltage. Her kan vi ikke love, at du kan få årets T-shirt eller rygpose med indhold udleveret. Vi vil i stedet tilbyde dig en hvid Ladywalk T-shirt og rygpose.

For at få T-shirts og de andre ting skal du betale startgebyr. Det gælder uanset alder.

Information i forbindelse med EAN-betaling (kun relevant for offentlige myndigheder): Ladywalks CVR-nummer er 33933681.

Vi udsender ikke bekræftelse for din betaling. Betaler du med betalingskort, vil indbetalingen fremgå af din kontooversigt. Du vil få en bekræftelse på, at du er tilmeldt, som du skal medbringe til Ladywalk på print eller SMS.

Tilmeldingen for Ladywalk 2018 er åben.

Se her, hvordan du tilmelder dig

Enkeltperson, 1 - 10 personer

Som enkeltperson eller små grupper på maks. 10 personer, tilmelder i jer via. tilmeldingen i toppen af hjemmesiden. Se en guide for tilmelding for 1-10 personer

Hold og grupper fra 11 personer

Hold og grupper fra 11 personer og op, kan tilmelde sig enten som hold eller SUPER hold. 

Hold
Som hold er det kontaktpersonen/holdlederen der gennem tilmeldingsblanketten øverst i højre hjørne tilmelder hele holdet. Se en vejleding her 

SUPER hold

Ønsker i at tilmelde jer som SUPER hold, går hver enkelt deltager ind og tilmelder sig på jeres unikke link. Her kan i altså hver især udfylde jeres oplysninger om T-shirt m.m. og giver holdlederen/kontaktpersonen lidt mindre arbejde. 
I kan tilmelde et SUPER hold ved at kontakte vores kontor på 29100529 eller info@ladywalk.dk 

 

Efter den 30. april 2018 kan du kun tilmelde dig på startstedet. Vi kan her ikke garantere, at du kan få årets T-shirt eller rygpose med indhold udleveret. Vi vil i stedet tilbyde dig en hvid Ladywalk T-shirt og rygpose.

Det er muligt at betale med følgende måder:

Er du i tvivl om, hvilken størrelse T-shirt du skal vælge? Her under kan du se et måleskema for årets T-shirt, så du er sikker på, at du får den størrelse, der passer dig.

Hent mål skemaet her

Kan du tilmelde mindst 11 deltagere, er I et hold.

I kan tilmelde jer som både et almindeligt hold eller et SUPER hold. 

Med et SUPER hold kan hver enkelt deltager tilmelde sig online samt udfylde sine oplysninger, om T-shirt m.m. Dette gør arbejdet for holdlederen lidt nemmere.  

Ønsker i at tilmelde jer som et SUPER hold eller høre mere om hvad et SUPER hold er, kontakter i vores kontor på 29100529 eller info@ladywalk.dk  

I skal have en holdleder/kontaktperson. Det er typisk den person, der tilmelder holdet. De tre største hold på hvert startsted modtager en pokal.

Der er en holderindring og et holddiplom til alle hold, der er tilmeldt inden den 30. april 2018.

Har du brug for en tilmeldingsliste til at hænge op på opslagstavlen, hvor dit hold kan skrive sig på, så finder du den her, lige til at printe ud.

Kan du samle et hold på mindst 50 personer, har I et Superhold. For at oprette et Superhold skal du blot ringe til Ladywalk’s kontor på tlf. 29 10 05 29.

Du eller en anden skal være administrator for holdet. Er det dig, får du sendt to links på mail. Ét administrator-link til at administrere holdet og ét tilmeldingslink, som du kan sende ud til alle de kvinder, som du vil invitere med på holdet.

Herefter har alle, der har modtaget tilmeldingslinket, mulighed for at gå ind og melde sig på jeres Superhold.

Efter tilmeldingsfristen den 30. april 2018, sender vi en e-mail til dig som administrator, der fortæller, at du nu skal godkende og betale for dit Superhold. Når betalingen er gennemført vil alle, der er tilmeldt jeres Superhold automatisk modtaget en tilmelding på deres e-mail - let og enkelt.

Læs en vejledning om Superhold her.

Ja, du får en bekræftelse på din tilmelding.

Når du tilmelder dig på nettet, bliver du bedt om at opgive din e-mailadresse. Hvis den opgivne e-mailadresse er korrekt, får du herefter en bekræftelse på din tilmelding på mail. Du er først tilmeldt Ladywalk, når du har modtaget din bekræftelse. Modtager du ikke mailen inden for kort tid, kan du evt. kontrollere, om den (mailen) er gået i din spammappe. Har du ikke modtaget den inden for
2 timer, er du velkommen til at kontakte Ladywalks kontor.

Udskriv din bekræftelse på tilmeldingen, da du skal bruge den som dokumentation på dagen.

Du kan også vælge at få tilsendt din bekræftelse på SMS til det telefonnummer, du har oplyst i tilmeldingen. Du skal blot afkrydse feltet ”Modtag sms”. Dog er det kun muligt at modtage en SMS, hvis telefonnummeret er tilknyttet en mobiltelefon.

Du kan bruge SMS bekræftelsen som dokumentation for, at du er tilmeldt, hvis du gerne vil undgå at printe.

Vi udsender ikke bekræftelse på registreret betaling. Betaler du med betalingskort, vil din indbetaling fremgå af din kontooversigt.

Du kan ændre i din holdtilmelding, hvis du skal melde flere deltagere til dit hold (et hold er på minimum 11 personer). På den e-mail, du får som bekræftelse, når du tilmelder dig, er der et link, som fører dig til en side, hvor du kan tilføje flere til dit hold. Sidste dag for ændringer er den 30. april 2018.

Bemærk dog, at du kun kan ændre antal deltagere i opadgående retning - du kan altså ikke framelde deltagere.

Alle ekstra tilmeldinger, der finder sted efter sidste frist for forudtilmelding den
30. april 2018, skal ske på startstedet.

For dit startgebyr får du en T-shirt, en rygpose med indhold (blandt andet et stykke frugt, en energibar og en flaske vand) samt noget at drikke på turen. Du får en stor oplevelse og støtter en god sag.

Herudover har du mulighed for stempling i diverse trimbøger, herunder sportsstempel og EVG.

Din tilmelding er bindende, og vi betaler ikke tilmeldingsgebyr tilbage, selvom du bliver forhindret i at gå Ladywalk. Vi gør opmærksom på, at i henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler" § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Men bliver du forhindret i at deltage, er du meget velkommen til at overdrage dit startnummer til en veninde.

Hvis du afmelder deltagere på en holdtilmelding, får du heller ikke tilmeldingsgebyret tilbage.

Ønsker du firmalogo eller andet tryk på jeres T-shirts, skal du henvende dig hos SIMONSENplus på ks@simonsenplus.dk SENEST den 30. april 2018 med logo gemt som PDF og med holdets tilmeldingsnummer og startsted.

Ved eventuelle spørgsmål i forbindelse med tryk på T-shirten kontakt SIMONSENplus på Tlf.: 51 50 25 66 eller på email: ks@simonsenplus.dk

Priser for tryk på T-shirt.

1 farvet tryk

v/ 1-100 stk.

pr. stk.

kr. 23,00

             

v/ 101-300 stk.

pr. stk.

kr. 21,00

              

v/ 301-500 stk.

pr. stk.

kr. 18,00

2 til 4 farvet tryk     

v/ 1-100 stk.

pr. stk.

kr. 38,00

                          

v/ 101-300 stk.

pr. stk.

kr. 34,00

                           

v/ 301-500 stk.

pr. stk.

kr. 31,00

Opstart

                   

pr. farve   

kr. 250,00  

Ovennævnte priser er ekskl. moms.

Kl. 18.30 den 28. maj 2018 præcis sender vi første startgruppe af sted, og alle skal være i mål kl. 21.30.

Første startgruppe bliver sendt af sted kl.18.30. Herefter sender vi de efterfølgende startgrupper af sted med ca. 3 minutters mellemrum.

Vi fremsender ikke startnumre til Ladywalk. Det eneste nummer, du skal bruge, er det tilmeldingsnummer, der står på din bekræftelse på tilmeldingen. Det er det nummer, du skal vise til startstedet for at få udleveret din T-shirt og rygpose.

På alle startsteder er ruterne 7 km eller 12 km.

Du bestemmer selv på dagen for Ladywalk, hvor langt du vil gå - du skal ikke oplyse det på forhånd.

Begge distancer slutter samme sted, som de starter.

Der er i princippet ikke noget i vejen for at have en velopdragen hund med i snor.

MEN: er du sikker på, at din hund kan klare trængslen og de mange dameben, den skal færdes iblandt??

Der er mulighed for at købe mad og drikkevarer ved start/mål på de fleste startsteder. Nogle steder skal du forudbestille fx sandwich (se under de enkelte startsteder under menupunktet Startsteder).

Der er toiletter eller toiletvogne på startstedet.

Hvert eneste år er det en stor glæde, når vi ser den lange række af glade kvinder i ens T-shirts gå gennem landskabet på vores mange startsteder. I 2018 er T-shirten rustrød med dybhavs blå tryk.

 

T-shirten får ny farve hvert år! Farven for 2017 var eksempelvis en flot blommefarvet med lyserødt tryk. Herunder kan du se hvilke farver, der har været igennem alle årene.

Farverne har været:

  • 2017: Blommefarvet
  • 2016: Pink
  • 2015: Midnatsblå
  • 2014: Orange
  • 2013: Lilla
  • 2012: Brun
  • 2011: Turkis
  • 2010: Rød
  • 2009: Mintgrøn
  • 2008: Sort
  • 2007: Shocking pink
  • 2006: Sølvgrå
  • 2005: Klar blå
  • 2004: Beige
  • 2003: Lilla
  • 2002: Orange
  • 2001: Rød

Du kan få udleveret T-shirts/rygposer, når startstedet åbner kl. 15.30 mandag den 28. maj 2018. HUSK at medbringe din/holdets bekræftelse på tilmelding med tilmeldingsnummeret på - enten på print eller SMS!

De ting, som holdene skal have, er pakket på forhånd, så holdlederen får udleveret alle holdets T-shirts og rygposer samlet. De enkelte holddeltagere skal derfor ikke hente deres T-shirt/rygposer enkeltvis, men skal have dem hos holdlederen.

Et hold består af mindst 11 personer. Hvis I er en gruppe på fx 7 personer, kan 1 person godt melde alle 7 til på én gang i sit navn, men I skal hente jeres rygposer og T-shirts ved udleveringsskranken for enkeltpersoner, ikke ved holdudleveringen.

Næste Ladywalk

mandag den 28. maj 2018 kl. 18.30

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker luk, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem. Læs mere

Luk