Vi har samlet de spørgsmål, vi ofte hører. Tjek, om du finder svar på det, du er i tvivl om.

FAQ

Der er Ladywalk næste gang den 30. maj 2022

Ladywalk har 14 startsteder fordelt rundt i Danmark:

  • Agger
  • Frederikshavn
  • Gram
  • København
  • Nakskov
  • Odense
  • Rønne
  • Skælskør
  • Sønderborg
  • Tarm
  • Aalborg
  • Aarhus
  • Samsø
  • Hillerød

Læs mere om de enkelte startsteder under menupunktet Startsteder

Se her, hvordan du tilmelder dig

Enkeltperson og grupper – Op til 10 personer

Som enkeltperson eller små grupper på maks. 10 personer, tilmelder i jer via. tilmeldingen i toppen af hjemmesiden. Se en guide for tilmelding for 1-10 personer

Hold fra 11 personer

Hold fra 11 personer og op, kan tilmelde sig enten som hold eller SUPER hold. 

Hold
Som hold, er det kontaktpersonen/holdlederen, der gennem sin konto tilmelder hele holdet. Se en vejleding her 
Ønsker du at tilmelde flere, logger du på ”Min konto” herefter tilmelder du flere deltagere. Vi sørger for, at dine tilmeldinger bliver samlet til en.

SUPER hold
Ønsker I at tilmelde jer som SUPER hold, går hver enkelt deltager ind og tilmelder sig på deres unikke link. Her kan I hver især udfylde jeres oplysninger om T-shirt m.m. og dermed give holdlederen/kontaktpersonen mindre arbejde. 
I kan tilmelde et SUPER hold ved at kontakte vores kontor på 2910 6572 eller skrive på info@ladywalk.dk 

SUPER hold med deltagerbetaling -NYHED

Det er muligt at oprette et superhold, hvor deltagerne selv betaler. Holdleder/kontaktperson af superholdet modtager et link, hvor det er muligt at se, hvem der er tilmeldt på holdet. Derudover modtager holdlederen/kontaktpersonen et link, som sendes rundt til holdet, således at deltagerne selv kan melde sig til. Deltagerne modtager efter deres tilmelding et link til betaling. Betaling er mulig med kort og Mobilepay.  

Kan du tilmelde mindst 11 deltagere, er I et hold.

I kan tilmelde jer som både et almindeligt hold eller et SUPER hold. 

Med et SUPER hold kan hver enkelt deltager tilmelde sig online samt udfylde sine oplysninger, om T-shirt m.m. Dette gør arbejdet for holdlederen lidt nemmere.  

Ønsker i at tilmelde jer som et SUPER hold eller høre mere om hvad et SUPER hold er, kontakter i vores kontor på 29106572 eller info@ladywalk.dk  

I skal have en holdleder/kontaktperson. Det er typisk den person, der tilmelder holdet. De tre største hold på hvert startsted modtager en pokal.

Der er en holderindring og et holddiplom til alle hold, der er tilmeldt senest den 2. maj 2022.

Har du brug for en tilmeldingsliste til at hænge op på opslagstavlen, hvor dit hold kan skrive sig på, så finder du den her, lige til at printe ud.

Kan du samle et hold på mindst 25 personer, tilbyder vi jer, at I kan tilmelde jer som et superhold. For at oprette et Superhold skal du blot ringe til Ladywalk’s kontor på tlf. 29 10 65 72.

Du eller en anden skal være administrator for holdet. Er det dig, får du sendt to links på mail. Ét administrator-link til at administrere holdet og ét tilmeldingslink, som du kan sende ud til alle de kvinder, som du vil invitere med på holdet.

Herefter har alle, der har modtaget tilmeldingslinket, mulighed for at gå ind og melde sig på jeres Superhold.

Efter tilmeldingsfristen den 2. maj 2022, sender vi en e-mail til dig som administrator, der fortæller, at du nu skal godkende og betale for dit Superhold. Når betalingen er gennemført vil alle, der er tilmeldt jeres Superhold automatisk modtaget en tilmelding på deres e-mail – let og enkelt.

Læs en vejledning om Superhold her.

Ja, du får en bekræftelse på din tilmelding.

Hvis du ikke har modtaget mailen, kan du finde din ordre under ”Min konto”

Når du tilmelder dig på Ladywalk.dk – Tilmelding, bliver du bedt om at oprette en bruger – du indtaster dit brugernavn – fx mailadressen og et kodeord.  Du er først tilmeldt Ladywalk, når du har modtaget din bekræftelse. Modtager du ikke mailen inden for kort tid, kan du evt. kontrollere, om mailen er gået i din spammappe.

Udskriv din bekræftelse på tilmeldingen, da du skal bruge den som dokumentation på dagen.

Vi udsender ikke bekræftelse på registreret betaling. Betaler du med betalingskort, vil din indbetaling fremgå af din kontooversigt.

Ønsker du at tilmelde flere, logger du på ”Min konto” herefter tilmelder du flere deltagere. Vi sørger for, at dine tilmeldinger bliver samlet til en.

Du kan ændre din bestilling af T-shirts – det gør du ved at logge på ”Min konto” – vælg ”skift T-shirt”. Foretag ændringen. Du kan se ændringen på fakturaen, som du

Bemærk, at du kun kan ændre antal deltagere i opadgående retning – du kan altså ikke framelde deltagere.

Når du køber en billet til Ladywalk får du en T-shirt og  en goodiebag. Du får en stor oplevelse og støtter en god sag.

Herudover har du mulighed for stempling i diverse trimbøger, herunder sportsstempel og EVG.

Din tilmelding er bindende, og vi betaler ikke penge tilbage, selvom du bliver forhindret i at gå Ladywalk. Vi gør opmærksom på, at i henhold til “Lov om visse forbrugeraftaler” § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Bliver du forhindret i at deltage, er du meget velkommen til at overdrage din tilmelding til en anden.

Hvis du afmelder deltagere på en holdtilmelding, får du heller ikke pengene tilbage.

Ønsker du firmalogo eller andet tryk på jeres T-shirts, skal du henvende dig hos SIMONSENplus på ks@simonsenplus.dk SENEST den 2. maj 2022 med logo gemt som PDF og med holdets tilmeldingsnummer og startsted.

Ved eventuelle spørgsmål i forbindelse med tryk på T-shirten kontakt SIMONSENplus på Tlf.: 51 50 25 66 eller på email: ks@simonsenplus.dk

Priser for tryk på T-shirt.

1 farvet tryk

v/ 1-100 stk.

pr. stk.

kr. 24,00

             

v/ 101-300 stk.

pr. stk.

kr. 22,00

              

v/ 301-500 stk.

pr. stk.

kr. 19,00

2 til 4 farvet tryk     

v/ 1-100 stk.

pr. stk.

kr. 39,00

                          

v/ 101-300 stk.

pr. stk.

kr. 35,00

                           

v/ 301-500 stk.

pr. stk.

kr. 32,00

Opstart

                   

pr. farve   

kr. 275,00  

Ovennævnte priser er ekskl. moms.

Vi fremsender ikke startnumre til Ladywalk. Det eneste nummer, du skal bruge, er det kundenummer, der står på din faktura. Det er det nummer, du skal vise til startstedet for at få udleveret din T-shirt og goodiebag.

På alle startsteder er ruterne 7 km eller 12 km.

Du bestemmer selv på dagen for Ladywalk, hvor og hvor langt du vil gå – du skal ikke oplyse det på forhånd.

Ladywalk har en to ruter på 7 og 12 km, begge distancer slutter samme sted, som de starter.

Der er i princippet ikke noget i vejen for at have en velopdragen hund med i snor.

MEN: er du sikker på, at din hund kan klare trængslen og de mange dameben, den skal færdes iblandt??

Du kan læse mere om toiletforhold under de enkelte startsteder. 

T-shirten får ny farve hvert år! Farven for 2021 var fx syrénfarvet med mørkt lilla ærme. Herunder kan du se hvilke farver, der har været igennem alle årene.

Farverne har været:

  • 2021: Syrén
  • 2019: Grøn
  • 2018: Rustrød
  • 2017: Blommefarvet
  • 2016: Pink
  • 2015: Midnatsblå
  • 2014: Orange
  • 2013: Lilla
  • 2012: Brun
  • 2011: Turkis
  • 2010: Rød
  • 2009: Mintgrøn
  • 2008: Sort
  • 2007: Shocking pink
  • 2006: Sølvgrå
  • 2005: Klar blå
  • 2004: Beige
  • 2003: Lilla
  • 2002: Orange
  • 2001: Rød

Du kan få udleveret T-shirts/goodiebag, når startstedet åbner. HUSK at medbringe din/holdets faktura på tilmeldingen.

De ting, som holdene skal have, er pakket på forhånd, så holdlederen får udleveret alle holdets T-shirts og goodibags samlet. De enkelte holddeltagere skal derfor ikke hente deres T-shirt/goodiebag enkeltvis, men skal have dem hos holdlederen.

Et hold består af mindst 11 personer. Hvis I er en gruppe på fx syv personer, kan en person godt melde alle syv til på én gang i sit navn, men I skal hente jeres goodiebags og T-shirts ved udleveringsskranken for enkeltpersoner, ikke ved holdudleveringen.

Scroll til toppen

Tilmelding

Forside

Startsteder

Information

Nyhedsbrev

Kontakt

Galleri

Min tilmelding